Category Furniture Stores

Rooms To Go

I wish I would have looked them up before my purchaseI made my purchase in Feb and set up delivery for March since that was the only Satdelivery openI was told that they could not give me a time, I…

Rooms To Go

unsatisfied with productproduct is not up to standard I had bought a burgundy leather recliner for $and added the protection finish on itmonths of use and the leather had diminished in color on the armsI called and they sent out…

Rooms To Go

Delivery drivers contracted under Rooms To Go Outlet to damaged hard wood floors On 2/26/Rooms to Go Outlet delivery drivers delivered a sofa for our law firm in clearwater, Fl When the movers placed down the sofa, they pushed it…

Rooms To Go

Delivery for one order was outside the hour window and I was never given a notice2nd order was on B/O and I was never notified I went into the Rooms to go on Arlington Expy, Jacksonville, FL on 05/28/to purchase…

Rooms To Go

Store was supposed to deliver a replacement chair as the first one delivered was defective- never showed up! I purchased a den set from RTGOnce the chair was delivered it was discovered the chair was defective with all three wheels…

Rooms To Go

Delivery late and wrong product delivered We ordered a twin bed (Amelia) from Rooms to Go on October 19th We were informed that it was in stock but could only be delivered to our zip code on Tues/Thurs We accepted…

Rooms To Go

I purchased a queen bedroom set at quite a hefty priceThe bed was assembled with only support slatsThe $full size I bought at Wal-Mart came with support slatsI’d expect more from Rooms To GoI’m a big guy and small support…

Rooms To Go

Order canceled in still charged credit card On the 10th of this month I placed an order for a recliner that I was going to have shipped to a family member in Texas they recently moved and needed a new…

Ashley Furniture Homestore

We are attempting to contact our customer to work toward resolution. Posted by Reporter1994605, Thank you for contacting Ashley Furniture Industries, Inc. We appreciate that you have notified us regarding Bo Y[redacted] situation. We take these matters seriously and want…

Ashley Furniture Homestore

I apologize that you were confused. However the terms and conditions are clear on the contract which you signed and initialed. Posted by Reporter2255218, Thank you for contacting Ashley Furniture Industries, Inc. We appreciate that you have notified us regarding…

Ashley Furniture Homestore

[A default letter is provided here which indicates your acceptance of the business’s response. If you wish, you may update it before sending it.] Globalsolutionbusiness.com: I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***,…

Ashley Furniture Homestore

Dear Globalsolutionbusiness.com,Please convey our apologies for the inconvenience the merchandise availability caused .We have gone to great lengths developing the best “just in time” ordering systems possible. These systems provide our customers with the most accurate merchandise availability predictions for…