HH Gregg Appliances

Read HH Gregg Appliances reviews to check if HH Gregg Appliances legit or scam.

June 12, 2015*** *** Globalsolutionbusiness.com, IncNDelaware Street #2020Indianapolis, IN 46204RE: *** *** (# ***)Dear Ms***I have received your letter regarding *** ***’s concerns about the television.I
apologize for any inconvenience she experiencedWe regret that we are unable to honor her requestAs indicated in our return policy, damaged products are not eligible for exchange or returnGiven that no damage was reported before the television left the store premises, there is no way to verify how any damage may have occurred. If she would like assistance with locating an authorized service provider in her area, our Call Center can be reached at (800) 284-7344.We appreciate having the opportunity to answer the complaint. Sincerely,James TM***Director, Service OperationsJTM/rlb

Posted by Reporter3621376,

February 13, 2015*** *** Globalsolutionbusiness.com, IncNDelaware Street #2020Indianapolis, IN 46204RE: *** *** (# ***)Dear Ms***:I have received your letter regarding *** *** concerns about her washer
and dryer.I apologize for any inconvenience Ms*** experiencedWe regret that we are unable to authorize a return or an exchange for the washer and dryer.It is our understanding that a technician determined that the washer was functioning properly and parts were ordered for the dryerA representative should contact her once the parts arrive if they have not contacted her already.We appreciate having the opportunity to answer the complaint. Sincerely,*** ** ***Director, Service Operations***

Posted by Reporter3680676,

I ordered a sofa from hhGregg on 9/3/ The estimated delivery dates were 9/9-9/13/ It is now 9/and I still do not have my sofa and will likely not get the sofa until the end of the week I have called and emailed hhGregg numerous times to get a status update and/or understand their cancellation policy because the delivery time was the main reason I decided to purchase the sofa from them The only real response I have received was to check with Demar Logistics, who will be delivering the sofa The hhGregg representative I spoke with on the phone could not tell me the status of my order and informed me that Demar is the vendor I purchased from and would be who charged me for the sofa and who I could cancel the order with She also informed me that she was unclear as to why they gave the estimated delivery window and confirmed that she saw a similar window online while we were on the phone This to me is advertisement because there are not special notes about exceptions on the delivery dates or that the estimate could be off by days When I finally got hold of Demar, I was informed that they did not charge me for the sofa that would have been hhGregg (who charged me according to my credit card statement) and that the reason the sofa was still in the process of being shipped was because they did not receive the order from them until 9/7/ My main issue with hhGregg is the lack of communication I realize it usually takes a few weeks to have furniture delivered, so I would have been fine with the delivery time had someone communicated with me The lack of communication also transfers to the multiple times I tried to contact them to understand what was going on with my order They really had nothing to tell me except to contact Demar who was much more helpful although they could not explain the delay in delivery on hhGregg’s part (which makes sense) I still don’t have a reason as to why my order on 9/was not submitted until 9/and I still don’t know what the cancellation policy is because Demar could not tell me who the vendor was other than hhGregg and according to hhGregg, Demar is the vendor I feel like I was just made to run in circles as hhGregg urged me to contact Demar with questions Demar could not answer Next time, I would rather go into the transaction knowing upfront that I would wait weeks than order from hhGregg Better communication in this situation would have made a world of a difference to me

Posted by Reporter3757697,

June 18, 2015*** *** Globalsolutionbusiness.com, IncNDelaware Street #2020Indianapolis, IN 46204RE: *** *** (# ***) Dear Ms***:I have received your letter regarding *** ***’s concerns about her
order.I apologize for any inconvenience and frustration Ms*** experiencedWe are strongly committed to providing the best in sales and service and we regret that we fell short of our goal in this instanceI have shared her feedback about the information on our website with the appropriate personnel.We appreciate having the opportunity to answer the complaint. Sincerely,James TM***Director, Service OperationsJTM/rlb

See also  P.C. Richard & Son Inc.

Posted by Reporter3252381,

September 28,
*** ***
Globalsolutionbusiness.com, Inc
NDelaware Street #
Indianapolis, IN
RE: *** *** (#***)
Dear Ms***:
I have received your letter regarding *** *** customer service
issues
I apologize for any inconvenience Ms*** experiencedThe $gift was in suspense due to the issues Ms*** experienced while trying to make her purchaseWe have also issued Ms*** a $gift card as she was promised
We appreciate having the opportunity to answer the complaint
Sincerely,
Whitney E***
Executive Team

Posted by Reporter3600161,

On 09/23/I signed a contract for a CU FT wall oven for $2,and a yrwarranty for $ Model number LWD3063BD The sales person was Christopher B*** (2V35) He stated the oven would be in store in approximately weeks and would be delivered to my home address after a call was made to inform me of the item was in store The contract was forwarded to *** BANK and on I received a statement from the financial institution closing statement 09/28/stating $was due and the payment due date would be 10/21/ I called the bank (* ***) and explained I had not received the merchandise (which was a little past the week deadline) To make a long story short; I have called numerous times, been to the store and today spoke to a rep at the Meterie, LA HH Gregg and she stated all items come to Meterie then to Baton Rouge and they have no oven for me I made the November payment to the *** BANK and a December payment will soon be due When I visited the store (NovI was given a print out from their special order display screen that indicated the scheduled date for delivery would be 11/19/and the ETA date would be 11/30/ To this date I have no idea when the oven will be delivered I need professional assistance We lived in Spencer, Indiana and I have purchased numerous items from HH GREGG in Bloomington, IN and never had any trouble with any merchandise or delivery

Posted by Reporter3106060,

April 5, 2016*** *** Globalsolutionbusiness.com, IncNDelaware Street #2020Indianapolis, IN 46204RE: *** *** ** *** Dear *** ***
I have received your letter regarding Daniel *** concerns about the
dishwasher.I apologize for any inconvenience Mr*** experiencedWe regret that we are unable to authorize a return or an exchange for the dishwasherOur representative contacted the service plan administrator and was informed that they scheduled serviceIf Mr*** has any questions, Warrantech can be reached at *** ***.We appreciate having the opportunity to answer the complaint. Sincerely,Ryan ***Executive Team

Posted by Reporter3595719,

what a looser company they will be out by they won’t work with you on even a price match guess they want to be bankrupt to bad for the people that work for this company.*** *** It will be

Posted by Reporter3283311,

I have received your letter regarding *** ***’s concerns about her washer
0.05in”>I apologize for any inconvenience Ms*** experiencedGiven the length of time that has passed since the purchase date, we are unable to authorize a return or a replacement
Most appliances come with a one-year parts and labor manufacturer’s warrantyIt is our understanding that if a factory-authorized technician determines that the washer is not repairable due to a manufacturer defect during the warranty period, the manufacturer may evaluate the service history for a possible exchange
Our company is not responsible for any damage that might have occurred as a result of a manufacturer defectIf Ms*** still needs assistance with filing a claim, we recommend that she contact the manufacturer directly
We appreciate having the opportunity to answer the complaint
Sincerely,
James TM***
%

Posted by Reporter3407202,

November
19, 2015RE:
*** *** ** ***
I have received your letter
regarding *** *** concerns about his range.I apologize for any
inconvenience *** *** experiencedOur records indicate that he purchased a
major component service plan,
which would not cover the issue he described.In the interest of
good customer relations, we can offer to refund the service plan in fullIf he
would like to take advantage of this offer, we request that he fill out the
enclosed form and mail it to the address listed at the bottom of the form.We appreciate having
the opportunity to answer the complaintSincerely,James ** ***Director, Service
Operation

See also  Best Buy Stores, LP - US Headquarters

Posted by Reporter3659208,

November 28,
*** ***Globalsolutionbusiness.com, IncN Delaware St #2020Indianapolis, IN
*** *** * *** (# ***)Dear Ms***:We have received your letter regarding *** ***’s refund.We apologize for any inconvenience
Mr*** encounteredOur records indicate that the refund was processed on 11/23/The funds should reflect on his account within to business days. We appreciate the opportunity to address the complaintSincerely,Stephanie D* ** ***Executive Team

Posted by Reporter3207252,

‘Times New Roman'”>I have received your letter regarding *** *** concerns about his account
I apologize for any frustration he experiencedHowever, we are unable to honor his request
The hhgregg card is administered through GE Capital/SynchronyOur representatives do not have access to accounts or the authorization to make changesIf he has any questions, the card administrator can be reached at (800) 333-
We appreciate having the opportunity to answer Mr*** complain**
Sincerely,
James ** ***

Posted by Reporter3782805,

I would not recommend purchasing anything from HH Gregg at Sandhills in Columbia SC They repeatedly lied to me about the delivery dates They confirmed the night before that they are coming and then I waited at home for the delivery but they never came This happened twice, missing two days of work and canceling with the electrician, plumber and contractor After calling the hh gregg warehouse so many times and about five hours of phone calls, the manager of one of their warehouses drove miles to personally deliver it The Sandhills store did not care if I received my order They are poorly run and they do not know anything about customer service I am thankful for the warehouse manager in Fort Mill

Posted by Reporter3101397,

I am a Renter that recently had a Washer/Dryer Combo needing to be replacedMy landlord order the replacement through HHgregg.comthey delivered it on 8/and installed it and the drivers were quick to leaveafter running the washer on the min cycle to clean it I started my first loadafter it ended I moved the clothes to the dryer and push the start button and it will not startI called hhgregg right away and they tried to tell me that it was a manufacturer warranty issue and that they will not do anything about itI am very *** that they deliver a broken unit and then do not take responsibility for itI call upper management and after being on hold for a long time they finally pick upAfter pleading my case and not taking no for an answer they finally setup a rescheduled delivery for replacement for today 8/they said I would get a phone call the night before with the time windowToday Is 8/and I never received the phone callSo I called them this morning and they tell me that they are delivering the unit to my Landlords addressSo I ask them to correct the address and with it being before 9AM in the morning and the other address being less than minutes away you would think they could easily just deliver it to the correct addressBut NOthey fought with me over the phone and would not do anything to make me happy and deliver this unitinstead the rescheduled my delivery for the 11th I will never purchase anything from this company and they have lost all respect from meI used to love them and bought all of my electronics from them but not anymore and I encourage you to not purchase from them as well!

Posted by Reporter3711458,

I ordered a Whirlpool fridge from HH GreggI was told they would call minutes before they arrivedThey never called
Eventually they installed the fridgeWhen they left, I opened the door and it rolled several inches forwardI called Whirlpool and they said it was a problem only the installers could fixI called HH Gregg and was told I would have to wait TWO days before they could send someone out to fix itI explained how it was dangerous to have a rolling fridge and they seemed unconcerned
I will NEVER do business with them againIf I had checked their Globalsolutionbusiness.com rating before I went shopping for a fridge, I would never have gone to their store
I tried to submit a complaint to their website and their forms are not working

Posted by Reporter3344946,

Globalsolutionbusiness.com:
I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***, and have determined that the response would not resolve my complaint. For your reference, details of the offer I reviewed appear below
Regards,
*** ***
I WAS NOT CONTACTED BY THIS STORE, I HAD TO CONTACT THEM MULTIPLE TIMES FOR THE ISSUEMY CHECK WAS SUPPOSE TO GO OUT ONCE IT NEVER WAS UNTIL I RECALLED A WEEK LATER AFTER NOT RECEIVING ITTHE STORE NOT ONCE CALLED ME DIRECTLY I MADE ALL THE ATTEMPTS AT CONTACTING THEM WITH THE ISSUE OF MY FURNITURE NOT BEING ON THE TRUCK, THEN SET UP FOR DELIVERY AND A REFUND CHECK AND WAS TOLD IT WAS RESCHEDULED AND THE CHECK WENT OUTA WEEK LATER ON THE DUE DATE OF MY FURNITURE I CALLED THE STORE AGAIN AND IT WAS NOT RESCHEDULED TO BE DELIVERED AND THE CHECK WAS NOT SENT OUT! THIS STORE IS LYING ABOUT CONTACTING MEMY TABLE THEN WAS RESCHEDULED AND ON THE DAY IT WAS SUPPOSE TO ARRIVE I RECEIVED A CALL IT HAD NEVER ARRIVED TO THERE WAREHOUSE! WHY WAS I SOLD AN ITEM THAT WAS NOT IN STOCK AND I HAD TO WAIT WEEKS FOR! ALSO STILL HAVE NOT RECEIVED MY $REFUND CHECK FOR FURNITURE! THIS RESPONSE IS NOT A GOOD RESOLUTION FOR THE AMOUNT OF MONEY I SPENT IN THAT STORE AND THE NUMEROUS TIMES I HAD TO CALL AND HAD NO RESOLUTION WITHI WANT STORE CREDIT, I WANT MY REFUND CHECK AND I WANT TO KNOW WHY I PURCHASED AN ITEM THAT WAS NEVER IN STOCK TO BEGIN WITH!

Posted by Reporter3458939,

Globalsolutionbusiness.com:
I did receive a notice saying the T.Vis available and that I can go and get one. I am going today. I was going to get in touch with the Globalsolutionbusiness.com after because I wanted to make sure that it is the right one and that it was in working condition. Thank you for your help in this matter. If I have any issues with the T.VI will hopefully not need any further help and that HH Gregg will make sure that everything is right.
I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***, and find that this response/resolution is satisfactory to me.
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3630056,

August 31, 2016*** ***Globalsolutionbusiness.com, IncN Delaware St #2020Indianapolis, IN 46204RE: *** *** (# ***)Dear Ms***:We have received your letter regarding *** ***’ concerns regarding a refund.We
apologize for any inconvenience Ms*** encounteredOur records indicate that a refund of $was processed on 08/29/As a customer satisfaction we will issue an additional $refundHer account should reflect the funds within to business days. We appreciate having the opportunity to address the complaintSincerely,Stephanie D* ** ***Executive Team

Posted by Reporter3259237,

Globalsolutionbusiness.com:I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***, and have determined that this proposed action would not resolve my complaint. For your reference, details of the offer I reviewed appear below
I called the company again they still trying to get me to service it they always have tried to get me to service it when I’m clearly saying that I am as a customer is not satisfied with the product I don’t understand a company could make you keep a items you’re not satisfied with I just want to return that item
Regards, *** ***

Posted by Reporter3556549,

Leave a Reply