Samsung Electronics America Inc.

Read Samsung Electronics America Inc. reviews to check if Samsung Electronics America Inc. legit or scam.

According to our files, Samsung has contacted the customer regarding the customer’s unit model # DW80F600UTS/AA. We have reviewed the customer’s file history and currently we have previous service transactions on fileWe have offered the customer another repair under warranty if repaired
through an authorized Samsung service providerWe understand that the customer has requested a refund of the dishwasher; however, we will not be able to accommodate their request at this timeSamsung’s one year manufacturer warranty is for serviceWe provide the service to ensure that any issues that arise are taken care of without the customer incurring any costWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM, Monday through Friday and refer to case # ***8. Thank you

Posted by Reporter3056351,

Samsung has reviewed Ms*** complaint in regards to her dishwasher. Our system shows the agent who handled the complaint, spoke with Ms*** on 9/19/and advise her that rust is considered a cosmetic issue and is not covered under Samsung’s warranty. The agent offered Ms
*** OOW (out of warranty) repair which she declined. Regrettably, no accommodations can be provided for this claim. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3550353,

The request to the proper department has been made in order to provide specific restock dates and will relay information to customer. Customer will be contacted for verification of items and expected delivery dates

Posted by Reporter3117655,

Samsung tries to accommodate our customers with a resolution to the best of our ability on a case by case review. However in Mr*** case, it has been brought to our attention that this is not the only account he has in our system attempting to be refunded for this device. Based on this information, Samsung’s stance remains the same. No accommodations will be provided for this claim. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3214307,

Samsung has contacted the customer to address their concerns regarding their Samsung monitorWe have offered the customer an option of an advance and/or standard exchangeThe customer agreed to the advanced exchange option and his has been processedWe apologize for any inconveniences and delays
the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # *** Thank you

Posted by Reporter3156287,

Samsung has reviewed Mr*** complaint in regards to his Samsung.com order. E-Commerce has advised that Mr*** account has been cleared to reorder. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3498062,

According to our files, Samsung has issued a refund to the customer on 3/22/The refund was in the amount of $534.99; Transaction ID 2***0, this was credited back to Visa card ending in *** It may appear on the customer credit card statement within 3-business days after
3/22/We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung and ask for the E-Commerce department at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM, Monday through Friday. Thank you

Posted by Reporter3542602,

Samsung has contacted Mr, *** regarding his concerns with his refrigerator. We apologize for any inconvenience this issue may have caused. At this time a refund has been submitted under transaction #***. Once all paperwork has been received the refund will be submitted
for final processing and the sent to Mr***. We apologize again for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseThank you

Posted by Reporter3165914,

Samsung has contacted the customer to address their concerns regarding their Samsung microware. We have authorized an exchange (***) for the customerWe additionally added that Samsung will not be able to grant his request for compensation for lost wages as our standard limited warranty is
applicable to the unit and doesn’t cover compensation for time loss due to serviceWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # *** Thank you

Posted by Reporter3274562,

Unfortunately, there was a pricing error on Samsung.com, occurring for much of the day on Sunday, May 15. The price of the UN40KUtelevision was incorrectly displayed at $100, when the correct price was $799.99. We regret and apologize for this error; unfortunately, we are not able to process the order you placed at the $price. We would, however, like to give you a $eCertificate good toward your next purchase on Samsung.com
Payment was not taken from the customer as we do not charge the customer until the product actually ships. An authorization for the amount of the order was submitted, but has been reversed. Samsung notified the customers that purchased this product as quickly as possible. Orders placed on 5/15, were immediately cancelled and notification sent to customers upon cancellation. Customers that tried to purchase this product have all been sent an email regarding the error which included a $eGift certificate as compensation. This customer received code: ***
As per our online terms of sale, Samsung reserves the right to modify or cancel promotions at any time without noticeWhen you submitted the order on Samsung.com you agreed to our Terms of Sale which states
In the terms of sale section it states: Prices do not include shipping and handling, expedited service, or sales taxes, if applicable, which will be added to your total priceYou are responsible for any shipping and handling charges and state and local sales or use taxes that may apply to your orderIf the price of a Product is obviously incorrect, regardless of whether it is an error in a price posted on the DR Commerce Solution or otherwise communicated to you, then we reserve the right, at our sole discretion, to cancel your order and refund to you the amount that you paid, regardless of how the error occurred”
We at Samsung appreciate your business, and we sincerely hope that this situation doesn’t deter you from continuing to purchase products of the Samsung brand
Again, we sincerely apologize for the incorrect information posted on our website

See also  Payless Automotive

Posted by Reporter3705601,

Globalsolutionbusiness.com:
I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***, and find that this resolution is satisfactory to me
Regards,
*** And *** ***

Posted by Reporter3769742,

Samsung has reviewed Mr*** claim in regards to a refund for his washer. Our system shows a refund check in the amount of $749.25; reference Txt# *** was issued on 6/29/for the unit. Please allow 7-business days after the check has been mailed to receive
it. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. Thank you

Posted by Reporter3430625,

Samsung has contacted Mr*** regarding his concerns. Mr*** has been advised by the agent to send in his bill of sale so that she may assist with getting a refund for the Gear VR. We apologize again for any inconvenience and delays the customer may have experienced
with this case. Thank you

Posted by Reporter3553636,

Samsung has reviewed Mr***’ complaint in regards to his Samsung.com order. Our system shows a refund in the amount of $790.00; reference refund # *** was issued on 10/05/for the order. Please allow 3-business days to see the funds reflected back on the
account. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3770299,

For the past few weeks after closing the Globalsolutionbusiness.com complaint due to receiving a response from Samsung, I have been trying to get a status of my replacement Samsung Gear WatchEach call I would be promised a new replacement in a weeks time, but each time I would not get any action from Samsung to actually send me a replacement unitI have called them at least three times since I received the initial email from Samsung after contacting Globalsolutionbusiness.comPlease assist me in getting this resolvedIt has been almost two months since I sent in my watch to Samsung
*

Posted by Reporter3690772,

Samsung has reviewed Mr*** complaint in regards to a refund for his Samsung.com order. Our system shows a refund in the amount of $838.68; reference Refund number *** was issued for the order Please allow 3-business days to see the funds reflected back on the
account Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3553228

,
Samsung has reviewed Mr***’s complaint in regards to his television. Our system shows the agent assigned to the claim made several attempts to contact Mr*** by phone but was unsuccessful in reaching him. The agent followed up the calls with an email requesting Mr***
to return the call or respond to the email to discuss the claim. Mr*** replied to the agents’ email on 11/21/requesting not to be emailed again. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3323637,

Samsung has reviewed Mr*** claim in regards to his refrigerator. Our system shows a refund request in the amount of $875.88; reference Txt# *** was submitted on 7/27/due to no coverage in his area to service the unitOn 8/10/17, a Refund/Compensation payment method
website link e-mail was sent to Mr*** email on file requesting his preferred payment method. A Response Required for Refund Process e-mail was also sent with the acceptance document attached, along with instructions that are required to proceed with the refund. Please have Mr*** send in the acceptance document along with all required information at his earliest convenience in order for the Refund Deptto process the refund in a timely mannerThank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3681650,

Leave a Reply