Samsung Electronics America Inc.

Read Samsung Electronics America Inc. reviews to check if Samsung Electronics America Inc. legit or scam.

Complaint: ***
I am rejecting this response because: Today is 2/and no card has been received
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3166102,

Complaint: ***
I am rejecting this response because:
Samsung is not fully reimbursing me for a faulty washing machine they producedI had to spend $of my own money because Samsung did not properly manufacture their equipmentIt is not my fault the machine was manufactured incorrectly and therefore I feel as I should not gave to pay cent for something I did not do wrongVery poor way of handling this recall and not taking care of their customers.
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3506829,

Samsung has reviewed Mr***’ complaint in regards to a refund for Note phone. Our system shows a compensation refund in the amount of $3,441.99; reference Txt# *** was submitted on 9/29/for the below IMEI devices. IMEI *** – *** –
$864.00IMEI *** – *** – $864.00IMEI *** – *** – $849.99IMEI *** – *** – $864.00 A Compensation ReqSubmitted email was sent to Mr***’ email on file on 9/29/17, notifying him that the refund has been submitted for approval. On 10/03/17, a Compensation ReqApproved e-mail was sent notifying him that the refund has been approved as well as a Compensation ReqProcessing e-mail notifying him that the check is being processed to be issued for payment in the system. Once, the check has been issued, please allow 7-business days after the check has been mailed to receive itThank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3549414,

Samsung has reviewed Mr*** complaint in regards to not receiving his Note refund. Our system shows a refund check in the amount of $975.39; reference Txt# *** was re-issued on 10/19/for the device. Please allow 7-business days after the check has been mailed to
receive it. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3740896,

Samsung has contacted the customer regarding their televisionThe customer is being set up for in home repair under transaction #***
face=”Calibri”> We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3277324,

Samsung has reviewed Mrs*** claim in regards to her phone. Our system shows the agent handling the claim submitted a service request; reference Txt# *** for the device. The agent advised Mrs*** that she is being set up for OOW service and of the
credit card hold in the amount of $in order to have the unit shipped out for service. Once the unit has been fully diagnosed, she will be contacted by the ASC to provide her with the full amount for the repair The agent advised Mrs*** that the anticipated TAT is 5-business days once the unit has shipped. On 5/23/17, Mrs*** contacted the agent to request expedited service and return of the device. The agent informed Mrs*** that he would contact ASC to request the repair be expedited. The agent was informed by ASC that they would submit the request but could not promise that it would be fulfilled. The agent sent an email to Mrs*** informing her that the request was submitted but due to other repairs ASC are working on they could not guarantee it but would do their best to accommodate the request. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseThank you

See also  Toubl Contracting, Inc.

Posted by Reporter3614452,

Dear *** ***,
“MARGIN: 0in 0in 0pt”>
Thank you for contacting Samsung Electronics of AmericaYour feedback is important to us as it allows us to better understand how we can improve our and your customer service experience
We have received your letter regarding your Samsung refrigerator and we appreciate the opportunity to respondWe apologize for any inconvenience you have experiencedWe were also unable to locate any previous communication with our customer service with the information you have provided
Please E-mail the Office of the President *** or contact us via telephone with your customer service ticket reference number, model and serial number so that we may better help youWe understand your frustration and apologize for delay and look forward to helping you
To address your letter of concern, you may contact our customer service department via telephone at 1-800-Samsung (###-###-####)You may also contact us on our website at www.samsung.com where you may talk to a live chat agent or send us an email.
Regards,
Samsung Electronics America, Inc
*** *** ***
*** *** ** ***
*** (###-###-####)

Posted by Reporter3588903,

Upon further review of Mr*** complaint, our system shows that E-Commerce sent him the $promotion code on 9/29/17, the same day he submitted the rebuttal. Thank you for being a valued Samsung customer, we apologize for any inconveniences you may have experienced with this case

Posted by Reporter3389180,

Samsung has attempted to contact the customer regarding their TelevisionUnfortunately, the customer has not been available; a Samsung Representative has left the customer voicemail and E-Mail (@*** & ***)Please have the customer contact us at ***
so that we may assist. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at *** between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3221544,

According to our files, Samsung has contacted the customer regarding the customer’s unit model # HPT4254X/XAASamsung has a reputation for building quality products and makes every effort to meet all customer expectationsWe apologize the HPT4254X/XAA television has not met his due to the current
repair needsPlease understand we know it is very disappointing for any manufactured product to fail whether in-or-out warrantyHowever, as the customer may be aware all manufactured products have the potential to require repair and/or service, over time, with regular useWhile we understand the customer’s request for repair assistance his unit is in excessive of years out of warranty and is not eligible for any accommodationsRespectfully, Samsung will not be able to honor his request for repair assistanceIn regards to his concerns related to the life expectancy or hours of usageLife expectancy is not guaranteed or warranted per the original manufactures Limited WarrantyIf the customer decides that he would like to move forward with out of warranty repair of the unit please let us know and we will be happy to setup the service repair ticket on his behalf at however it will be at his expenseWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM, Monday through Friday and refer to case # ***Thank you

See also  Looking Good Day Spa

Posted by Reporter3104714,

Complaint: ***
I am rejecting this response because:
The core of my complaint was: how could I trust this phone after it was certified as working after
the 1st set of repairs?It has been in repairs now for over month and I have had it for monthsNot only is it inconvenient, it also broke my trust in that processThis is an expensive high end phone, I would like the same level of customer care from Samsung
Finally, from the current tracking information, scratches and / or dents have been reported on the phone which were not reported the 1st time aroundSince the first set of repair, this phone has only been in your care or in transportNot only was it not repaired but Samsung also appears to be somehow damaging the device further
Thank you
Regards,
***

Posted by Reporter3152945,

Samsung has attempted to contact the customer regarding their televisionUnfortunately, the customer has not been availablePlease have the customer contact us at *** so that we may assistWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with
this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3477703,

Samsung has contacted the customer regarding their concerns with the one connect box. As per our files the customer has received the one connect box and the issue has
been resolved. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case #***5. Thank you

Posted by Reporter3117909,

Complaint: ***
We keep contacting Samsung and leaving message and no one is returning our phone callsPlease call *** *** at *** or ***Thank you
I am rejecting this response because:
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3376337,

To provide resolution to this matter the phone must first be evaluated. Samsung cannot confirm repair services until the unit has been inspected
Please use the UPS Premailer requested to return the product for serviceThank you

Posted by Reporter3408390,

We do apologize for any delay with regard to repair service.Unfortunately, the inventory to fulfill replacement is unavailable, however, parts to complete repair are scheduled for delivery this week.With that stated, upon receipt of parts expedited repair will be provide to complete service and
return the unit.Thank you

Posted by Reporter3386205,

Upon receipt of Ms***’s Globalsolutionbusiness.com rebuttal, we reviewed the customer’s request an additional timeWe followed up with Ms*** regarding her complaint and explained that the warranty on the unit is for service therefore she would need to send in the unit for repairsMs*** then explained that she no longer has the unit as she has returned it to the retailerWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***7. Thank you

Posted by Reporter3541746,

[A default letter is provided here which indicates your acceptance of the business’s response. If you wish, you may update it before sending it.]
Globalsolutionbusiness.com:
I have reviewed the response made by the business in reference to complaint ID ***, and find that this resolution is satisfactory to meHowever, I am disappointed in the thoroughness of this organization, and will cast doubt on special promotions and offers
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3660321,

Samsung has contacted the customer regarding their refrigeratorThe customer has been offered a refund and the customer has approved under transaction #
*** We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***Thank you

Posted by Reporter3423844,

samsung.com 85 Challenger Rd Fl 7, Ridgefield Park, New Jersey, United States, 07660

Leave a Reply