Samsung Electronics America Inc.

Read Samsung Electronics America Inc. reviews to check if Samsung Electronics America Inc. legit or scam.

Upon further review of the customer’s file, a Samsung representative has attempted to contact the customer on 12/27/Unfortunately, the customer was not availablePlease have the customer contact us at *** so that we may assistWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at *** between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3517415,

I am rejecting this response because:I gave the agent my street address and it was not delivery to the street address. The package did not have a street address on it when it was sent out and NO ONE can tell me where my package was actually delivered to

Posted by Reporter3367839,

As it has been advised, in order for Samsung to provide assistance we will require the handset be shipped to the Samsung Repair Center for evaluation if the issue cannot be resolved by simple troubleshooting, or the service provider cannot provide resolutionIf the phone is still within its one year manufacturer’s warranty period, and repairs fall within the warranty guidelines; repair service will be renderedAs the manufacturer our obligation is to repair the unit, but we must be able to determine root cause for the issueAdditionally, if your aunt has purchased insurance through the service provider, some providers do offer a replacement policy on phones which need servicingIn some cases, they may send out a replacement phone and the defective phone is sent back to them in returnFor more details on a possible exchange, please contact the service provider.If you would like to send in the handset for evaluation please contact Samsung Customer Support at ###-###-####If she in need of a device during repair we would advise contacting her local service provider for possible loaner availabilityUnfortunately, Samsung does not provide loaner units or immediate replacementWe can, however, request to expedite service to help alleviate some of the turnaround time.Unfortunately, there would be no other resolution, or offers Samsung is able to provide without prior evaluation of the handset

Posted by Reporter3454029,

According to our files, Samsung has contacted the customer regarding the customer’s unit model # RF261BEAESR/AABased off of our customer service records, we show that the customer is scheduled for service on Wednesday, November 26, We attempted to call customer numerous times with no
successWe left messages advising the service date and our contact information should the customer have any further questionsAt this time, the customer will have to proceed with service in accordance to our limited manufacturer’s warranty and we are unable to fulfill their request for a refundWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM, Monday through Friday and refer to case # ***4. Thank you

Posted by Reporter3072470,

Complaint: ***
I am rejecting this response because:After many attempts to resolve this claim I am rejecting the businesses response as I still have not received the check they mention in their last response I contacted Samsung corporate office to find out what could possibly be the issue After being told several times that the requests were approved and awaiting for check to be processed and mailed I found out that for some reason my request was rejected and then resubmitted and approved without my knowledge or every being communicated or explained As Samsung stated from January that it would take 7-business days to receive check It has been beyond the 7-business days and is almost one month later and no resolutionAs a frequent Samsung Consumer I am dissatisfied with this entire catastrophe and thinking everything was delayed purposely due to this complaint I sent all my documents in November and this is still ongoing in now February At this point I feel like I am entitled to something more as this has been the most painful business follow up ever and as it continues on it gets worse and worse.Samsung not honoring their solution and timeframe to these issues shows they have more issues than just defective phones I don’t enjoy going back and forth but just want to get this resolved All I want is to be paid for what I spent on products that I cannot use due to recall I look forward to the reply or response.Regards,
*** ***

Posted by Reporter3626557,

Samsung has not denied service, however, to determine the appropriate resolution the product must be returnedA UPS Premailer box has been provided to you in order to return the Gear Fit2.Thank you

Posted by Reporter3209695,

Samsung has reviewed Mr*** claim again in regards to his washer. Our system shows the agent handling his claim called him today, 4/24/and offered him a refund for the unit. Mr*** refused the refund and requested that the unit be repaired. The agent advised him they would have someone come out as soon as possible. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseThank you

Posted by Reporter3098003,

Samsung has reviewed Mr*** claim in regards to a refund for his refrigerator. Our system shows a refund in the amount of $1,358.64; reference Txt# *** was submitted under Helen *** name for the unit. The agent who handled the claim spoke with Mr
*** on 6/27/and advised him that he is receiving a refund, to hold on to the unit until he receives further instructions on how to proceed. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. Thank you

Posted by Reporter3416004,

Samsung has contacted the customer regarding their refrigeratorThe customer has been offered a refund and the customer has accepted under transaction # ***We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please
have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case ***Thank you

Posted by Reporter3262312,

Under the coverage section of the Samsung Standard Limited Warranty the products must shipped to Samsung for evaluation. If the units are out of warranty by date a standard charge is likely to apply for repair if part replacements are required. Samsung would be unable to make any
determination regarding service without prior evaluation. We will require the Serial # of both watches in order to create a service ticket for each itemSamsung will provide evaluation service for each unit, and then determine resolutionSerial #’s can be emailed to

See also  Kevin & Carie Webber of Webber Estates at Aviara Real Estate

Posted by Reporter3437280,

Samsung has reviewed Mr***’s claim in regards to his dryer. Our system shows a request for a refund request in the amount of $was submitted on 3/15/17; reference Txt# ***. On 3/23/17, an agent from the Refund Deptcalled and left a voice message requesting the
Acceptance Document needed in order to proceed with the refund. Please have Mr*** send in the Acceptance Document along with any additional information required at his earliest convenience. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseThank you

Posted by Reporter3114403,

I am rejecting this response because: It acts like Samsung is *** is a separate company and not a whole companySamsung wants me to spend many more dollars because they can’t make a good product but can charge for a piece of bad itemsThe product is made in Vietnam so how can they make repairs in *** but not the U.S.? This excuse is just a cop outOther companies make things in other countries and still warrant them in the U.Ssuch as FordWhat kind of games is Samsung playingThey sell defective products and won’t back them with their warranty

Posted by Reporter3548031,

Samsung has reviewed Mr*** claim in regards to his phone charger. Our system shows the agent handling his claim spoke with him on 4/07/and advised they would have a charger sent to him to replace the broken one. The charger was shipped and scheduled to be delivered on
4/07/to his place of business. The agent attempted to follow up with Mr*** to confirm he received the charger. He was not available so the agent left a message with the receptionist for him. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseThank you

Posted by Reporter3210708,

Samsung has contacted the customer regarding his concerns with his television. Mr*** was advised and has agreed to proceed with
service. We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3153172,

We appreciate your correspondence and allowing Samsung the opportunity to review your claimUnder the coverage section of the Samsung warranty it clearly states your product must be returned to Samsung at Samsung’s expense for warranty serviceUpon evaluation of the product Samsung can determine
a repair resolution regarding the fingerprint scannerIf you do not wish to accept warranty service, and request replacement of another manufacturer Samsung must refer you to your local Service ProviderReplacement requests must solely be directed to the carrierTo continue with warranty repair please contact Samsung Customer Support at *** and a live agent will assist with processing a new service ticketThank you

See also  ADS Tree Service, Inc.

Posted by Reporter3264389,

Samsung has contacted the customer regarding their washerThe customer has been set up for a refund under transaction # ***We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at
###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***. Thank you

Posted by Reporter3625930,

Samsung has contacted the customer to address their concerns regarding their Samsung televisionWe have advised to the customer that the panel is on order for the repair but that there seems to be a delivery issueWe advised to the customer that we would contact the assigned service center
to obtain some of the order information needed to further research delivery as they would have the most up to date on delivery schedule for partsWe sincerely apologize for any inconveniences caused during this time of warranty repair and thank the customer for their patienceHowever, the unit does not qualify for an exchange at this time as repair options have not yet been exhausted We will continue to monitor this case to ensure unit is repaired satisfactory and issue has been resolvedWe apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this caseFor further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # *** Thank you

Posted by Reporter3358883,

Complaint: ***
I am rejecting this response because:I shall not be satisfied until the Blu-ray player is returned to me and I know for certain that it worksSamsung has proven to me that they are indeed incompetent and their customer care as well as answering questionsThis whole ordeal has been a complete waste of my timeI bought a new product that has never worked properly, and Samsung believes every time I call I need to troubleshoot my deviceTo me I shouldn’t have to troubleshoot a device for every use, that’s the point of buying it newI would like to keep this case open until I receive my repaired device and know for certain it will work properlyIf somehow they fix the defective device, I hope the Globalsolutionbusiness.com Will take note of how poorly Samsung treat their customersAs far as Samsung’s message, I hope they worry about my Blu-ray player and not my dishwasher considering the fact it is not a Samsung product and works properlyThank you Globalsolutionbusiness.com
Regards,
*** ***

Posted by Reporter3073181,

Samsung has contacted the customer to address their concerns regarding their Samsung washerWe have requested for the customer to send us a copy of her sales receipt for the purchase of the unit in order to look into alternative accommodations due to not having another authorized repair center
availableCurrently, we are waiting for a reply back from the customer We apologize for any inconveniences and delays the customer may have experienced with this case. For further inquiries, please have customer contact Samsung at ###-###-#### between the hours of 9AM and 6PM EST, Monday through Friday and refer to case # ***Thank you

Posted by Reporter3110209,

Leave a Reply