Walmart.com

Read Walmart.com reviews to check if Walmart.com legit or scam.

Initial Business Response /* (1000, 10, 2014/05/07) */
We are requesting an extension for complaint XXXXXXXX, filed by Mr. [redacted]. We will continue to work with Mr. [redacted] but need additional time to work toward a resolution of his issue.

Posted by Reporter1962120,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2014/02/13) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted] regarding the order that was sent to the wrong address. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’ concerns and appreciate the time she has taken to provide us with…

her feedback and comments.
After we received Ms. [redacted]’ complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. After reviewing her account, it shows that the initial order was sent to the old address, so we issued a refund in the amount of $1240.31 on 6/2/2013 for the full order. Ms. [redacted] contacted our customer service team and stated she was able to retrieve the items; however, she didn’t receive the For Dummies – Canon CLI-8 Black Inkjet Cartridge, the Faded Glory Women’s Ada Wrapped Wedge Sandals, and the Formula Giant Floral Reversible Comforter Set with Sheets. She advised us to manually bill her for the items she did receive, which we did on 6/15/2013 in the amount of $1154.27. Within the items she did receive, she wanted to return the bean bag chair. Our customer service team issued a calltag to have her return the bean bag chair to us.
We do see that the bean bag chair was returned to us, but a refund was not issued. We contacted our billing team to manually refund her for the bean bag chair. We have issued a refund for $22.09 for the 88” Mircomink Bean Bag she returned to us.
Ms. [redacted] also advised that she wanted to get the bike she purchased repaired, but was not able to because it shows the initial order was refunded, and therefore, she was requesting a receipt for the manual bill that was processed on 6/15/2013. We emailed Ms. [redacted] with the receipts showing the manual bill of $1154.27 and the refund for $22.09. We have tried to contact Ms. [redacted] on 2/4, 2/6, and 2/10 via email, but have not heard back from her regarding repairing her bike. In light of these events, Walmart considers this matter closed. If Ms. [redacted] has any questions, she can contact us directly.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time or email us at [email protected]
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 7, 2014/02/14) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
I feel that the walmart is being fraudulent because I did not tell them. bill me manually, I do not work for walmart and do not know there practies. Second of all I would have preferred a correction on my account so that it reflects the itemized purchases that I made.what I received was pretty much a total amount of the items I did receive. Third I purchaA bike with a warranty and in order for me to get the item repaired or refunded I have to go through the warranty department and not through walmart, what I need from walmart is an itemized bill statement to say that I purchased a bike as well as a warranty. Walmart wants me to send a bank statement And a copy of my repair bill. That is not included in the warranty that I paid for. Fourth of all I have been replying back to [redacted] from walmart and all the emails have been returned in which I have proof

Posted by Reporter2470751,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2014/06/16) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted] regarding her issue she had with a Straight Talk card she purchased. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has…

taken to provide us with her feedback and comments.
After we received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. When we spoke with Ms. [redacted] she advised us she received links that she could not open. She notified Customer Service and they advised her they would be sending her a new link. The link she received was for router minutes. We apologized to Ms. [redacted] for the troubles this has caused her, and issued her a full refund for $32.61. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

Posted by Reporter1951224,

Initial Business Response /* (1000, 10, 2014/12/24) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted] regarding her order for a foosball table. We thank you for the opportunity to address his concerns and appreciate the time he has taken to provide us with his feedback and…

comments.
After we received Mr. [redacted]’ complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. Our records indicate Mr. [redacted]’ order was delivered on December 23rd. We apologize that is was delivered a a few days late. We have issued him a $15.00 eGift Card for his troubles. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Mr. Grigg for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 13, 2014/12/30) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
Please refer to additional information that I added on 12/29/14. Thanks.
Final Business Response /* (4000, 15, 2015/01/12) */
Walmart.com received Mr. [redacted] additional rebuttal arising from her original Globalsolutionbusiness.com complaint. Our records indicate his order was delivered on December 23rd. We sincerely apologize that Mr. [redacted] item was delivered damaged and the inconvenience this caused him. We have issued him a $25.00 egift card for his troubles. In light of these events, Walmart.com considers this matter closed at this time. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

Posted by Reporter2141062,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2015/01/05) */
[redacted] received a Globalsolutionbusiness.com complaint from **. [redacted] regarding her refund request for order#[redacted]. We thank you for the opportunity to address **. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with…

her feedback and comments.
After we received **. [redacted]’s complaint, we reviewed her [redacted] account and order history. We have researched **. [redacted]’s order and she was refunded $40.00 directly on December 7, 2014. When her order shipped on December 8, 2014 she was billed $106.98. On January 5, 2015 we refunded **. [redacted] an additional $5.50. As such, [redacted] considers this matter closed.
Again, we thank **. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Initial Consumer Rebuttal /* (2000, 7, 2015/01/16) */
(The consumer indicated he/she ACCEPTED the response from the business.)

Posted by Reporter2193564,

Initial Business Response /* (1000, 6, 2015/10/16) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Mr. [redacted] regarding his order which was not ready as indicated online. We thank you for the opportunity to address Mr. [redacted]’ concerns and appreciate the time he has taken to provide us with…

his feedback and comments.
After Walmart.com received Mr. [redacted]’ complaint, we reviewed his account and order history. Typically, orders that are placed for same day pickup are available within 4 hours. Unfortunately, due to a system issue, Mr. [redacted]’ order was not processed in a timely manner. For the inconvenience, we sent Mr. [redacted] a gift card in the amount of $25.00. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Mr. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

See also  Overstock.com

Posted by Reporter2243716,

Initial Business Response /* (1000, 11, 2014/09/29) */
RE: [redacted]/ Globalsolutionbusiness.com Case
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Mr. [redacted]. We thank you for the opportunity to address Mr. [redacted]’ concerns and appreciate the time he has taken to provide us with his feedback and…

comments.
After we received Mr. [redacted] complaint, we reviewed his Walmart.com account and order history. Once we became aware of this issue, we immediately took corrective action to investigate and rectify the error. Unfortunately, given the wide discrepancy in pricing, we have canceled orders. Please note, we reserve the right, at our sole discretion, to refuse or cancel any order for any reason (including, but not limited to, inaccuracies or errors in product or pricing information).
We understand that Mr. [redacted]’ was inconvenienced in his attempts of receiving the price error that was listed. That is why we have arranged to sell him the same laptop or a comparable laptop at a discounted price. On September 29, 2014, we spoke with Mr. [redacted] directly. We apologized for the inconvenience and assured him that his concerns regarding the negative experience he received from our customer care group was forwarded to the appropriate departments to be reviewed. During our phone conversation, Mr. [redacted] advised that he would call us back when he finds a laptop he is interested in so we can complete our arrangement to issue him a discount. In light of this, Walmart.com considers this case closed.
Again, we thank Mr. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] M.
Walmart.com

Posted by Reporter2021759,

Initial Business Response /* (1000, 7, 2015/04/10) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted]. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and comments.
After…

we received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed the Xbox One bundles for the month of March 2015 that were listed on our web site. We have confirmed that the Halo Bundle was not advertised with an additional game of choice. Therefore, we are unable to issue Ms. [redacted] an additional game. In light of this, Walmart.com considers this matter closed. However, Ms. [redacted] is more than welcome to contact us if she has any follow up questions or concerns.

Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 9, 2015/04/13) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
The package was advertised with an additional game in the package details. I have screenshots of this advertised price and was told by a [redacted] service rep that it was advertised as I saw and the company was falsely advertising. Walmart.com is being dishonest and unaccountable in their response; based on sheer principle I am unable to accept their response and consider the issue resolved.
Final Business Response /* (4000, 14, 2015/04/23) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
Walmart.com received Ms. [redacted]’s rebuttal arising from her original Globalsolutionbusiness.com complaint. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and comments.
On April 17, 2015, and April 20, 2015, we attempted to call Ms. [redacted] at (XXX) XXX-XXXX and left her a message. We sent Ms. [redacted] an email and advised her to contact us if she still needed assistance. Unfortunately, we have not heard back from her. In light of this, Walmart.com considers this matter closed. However, Ms. [redacted] is more than welcome to contact us if she has any follow up questions or concerns.

Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

Posted by Reporter1790329,

Initial Business Response /* (1000, 10, 2015/12/28) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted] regarding her recent order. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After we received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. On November 7, 2015, Ms. [redacted] placed an order for two Mainstays Wood Bookcases. She later contacted our [redacted] service department to advise that she was missing the hardware required to assemble one of the bookcases. Our agents are not able to send out just the hardware, so a replacement order was placed. We apologize for any inconvenience this has caused. We have tried to reach Ms. [redacted] at (XXX) XXX-XXXX and by email several times to discuss this issues and have been unsuccessful. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] B.
Walmart.com

Posted by Reporter1701224,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2015/05/27) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted] regarding her return. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After we received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. Our records show that we have received her return on 4/24/15 at 1:00PM. We have contacted our fulfillment team and they advised that any jewelry that is received at the return center is boxed up and sent to the jewelry center for processing. This has been escalated over to them. A refund of $19.36 and $19.41 have been processed back to Ms. [redacted]’s original form of payment. For the inconvenience, we issued a $15 Egift Card. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] L.
Walmart.com

Posted by Reporter2079462,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2016/02/09) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Mr. [redacted] regarding his defective Netgear N150 Wireless Router of order#XXXXXXXXXXXXX. We thank you for the opportunity to address Mr. [redacted]’s concerns and appreciate the…

time he has taken to provide us with his feedback and comments.
After we received Mr. [redacted]’s complaint, we reviewed his Walmart.com account and order history. We have spoken with Mr. [redacted] and he advised us that the router is defective and that the Manufacturer Netgear would not cover the shipping costs to send it in for warranty service. For the inconvenience, we have refunded Mr. [redacted] $25.97 for the router and the service plan. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Mr. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] J.
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (2000, 7, 2016/02/12) */
(The consumer indicated he/she ACCEPTED the response from the business.)
I am fully satisfied with Walmart’s actions and consider the issue resolved.

Posted by Reporter2162371,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2015/04/30) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted]. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted] concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and comments.
After…

we received Ms. Laker’s complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. We confirmed that Ms. Laker’s local store would not accept her tablet for return since it was past the return window. We notified the store management group about Ms. [redacted] concerns to prevent this issue from happening again in the future. On April 22, 2015, we communicated with Ms. [redacted] and issued her a courtesy refund for her order. During our conversation with Ms. [redacted], we confirmed she no longer needed assistance. In light of this, Walmart.com considers this case closed. However, Ms. [redacted] is more than welcome to contact us if she has any follow up questions or concerns.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] M.
Walmart.com

See also  Walmart.com

Posted by Reporter2355242,

Initial Business Response /* (1000, 10, 2014/03/20) */
RE: [redacted]/ Globalsolutionbusiness.com Case: # XXXXXXXX
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted]. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After we received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed her account records. Unfortunately, Ms. [redacted]’s package was lost during delivery and caused her order to cancel. However, we have confirmed that she purchased another television at her local Walmart store at a discounted price. We attempted to call Ms. [redacted] at (XXX) XXX-XXXX on March 20, 2014, and left her a message. We wanted to formally apologize for the inconvenience she experienced and assure her concerns have been forwarded to the appropriate department. In addition, we sent her a $50 egift card under order XXXXXXX-XXXXXX to compensate her for the inconvenience. We sent her an email under incident XXXXXX-XXXXXX with this information and advised her to contact us if she still needed assistance. We have not heard back from her. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 12, 2014/03/31) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
I wish to be provided with a $50.00 Visa or Mastercard Gift Card NOT an “egift card”. My middle ground would be to be provided with a physical gift card.
Final Business Response /* (4000, 14, 2014/04/11) */
RE: Globalsolutionbusiness.com Case # XXXXXXXX
Walmart.com received Ms. [redacted] M. [redacted]’s rebuttal arising from her original Globalsolutionbusiness.com complaint.
On April 11, 2014, we attempted to call Ms. [redacted] to inform her that we issued her a $50 Walmart egift card to help her purchase a $50 Visa gift at at Walmart.com or her local Walmart store. We also sent her an email with these details and advised her to call us if she still needed assistance. We have not heard back from her. In light of this, Walmart considers this case closed.
Again, we sincerely apologize for the inconvenience Ms. [redacted] experienced. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

Posted by Reporter2468612,

Initial Business Response /* (1000, 7, 2014/12/21) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
[redacted] received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted]. We thank you for the opportunity to address **. [redacted]’s concerns and appreciate the time he has taken to provide us with his feedback and comments. …

After we received **. [redacted]’s complaint, we reviewed his account records and purchase history. We have confirmed that **. [redacted] purchased a Black Friday sale item under order and requested to price match the Cyber Monday price. Per our Price Matching Policy, [redacted] will not price match items purchased on [redacted] between Thanksgiving and Cyber-Monday. On December 14, 2014 we notified **. [redacted] about these details. In light of this, [redacted] considers this matter closed. However, **. [redacted] is more than welcome to contact us if he has any follow up questions or concerns.
Again, we thank **. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 9, 2014/12/23) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
I’m still not sure why the time of year matters. They advertised a low price on one day of 69.99, and three days later lowered it by 20.00 to 49.99. Now, the EVERYDAY LOW PRICE is 49.00. So basically I could have purchased the same product anytime after Black Friday and gotten the same product for 20.00 less. My wife and I do not accept Walmart’s response and are still looking for the 20.00 difference.
Final Business Response /* (4000, 11, 2014/12/30) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
[redacted] received **. [redacted]’s rebuttal arising from his original Globalsolutionbusiness.com complaint. We thank you for the opportunity to address **. [redacted]’s concerns and appreciate the time he has taken to provide us with his feedback and comments.
Although, our Price Matching Policy confirms we do not price match during Thanksgiving and Cyber-Monday, we have issued **. [redacted] a one-time courtesy refund of $20 back into his original method of payment. On December 30, 2014, we sent **. [redacted] an email explaining these details. In light of this, [redacted] considers this case closed. However, **. [redacted] is more than welcome to contact us if he has any follow up questions or concerns.
Again, we thank **. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Final Consumer Response /* (2000, 13, 2015/01/05) */
(The consumer indicated he/she ACCEPTED the response from the business.)

Posted by Reporter1888046,

Initial Business Response /* (1000, 10, 2014/12/30) */
RE: [redacted]/Globalsolutionbusiness.com Case
[redacted] received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted]. We thank you for the opportunity to address [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After reviewing [redacted]’s complaint, we reviewed her account records and purchase history. We have confirmed that her Verizon phone card was emailed to her on December 19, 2014, but she was not able to validate her phone card until four days after. On December 30, 2014, we issued [redacted] a one-time courtesy refund for her order. On this day, we sent [redacted] a follow up email explaining these details and advised her to contact us if she still needs assistance. We have not heard back from her. In light of this, [redacted] considers this case closed. However, [redacted] is more than welcome to contact us if she has any follow up questions or concerns.
Again, we thank [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]

Initial Consumer Rebuttal /* (2000, 12, 2015/01/06) */
This case has been settled thank you

Posted by Reporter1935780,

Initial Business Response /* (1000, 10, 2014/12/16) */
[redacted] received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted] regarding her order she placed on December 1st. We thank you for the opportunity to address her concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback…

and comments.
After we received [redacted]’s complaint, we reviewed her [redacted] account and order history. Our records indicate [redacted] was issued a refund in the amount of $198.19 on December 8th. As such, [redacted] considers this matter closed.
Again, we thank [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at [redacted] between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
[redacted]

Posted by Reporter2321813,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2015/12/16) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Mr. [redacted] regarding his recent order. We thank you for the opportunity to address Mr. [redacted]’s concerns and appreciate the time he has taken to provide us with his feedback and comments.
After…

See also  Walmart.com

Walmart.com received Mr. [redacted]’s complaint, we reviewed his account and order history. Mr. [redacted] had placed an order which included 10 Medium Colgate Toothbrushes. Unfortunately, due to an error in fulfillment which has been addressed, he received 10 Soft Toothbrushes. He returned these for a replacement but the replacement orders were sent with incorrect items as well. We have issued a refund for the Toothbrushes and advised Mr. [redacted] that he may keep or donate the items still in his possession. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Mr. [redacted] for his feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (2000, 7, 2015/12/18) */
(The consumer indicated he/she ACCEPTED the response from the business.)

Posted by Reporter2429140,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2014/05/07) */
May 7, 2014
[redacted]
XXXXX [redacted] Dr.
Cypress, TX XXXXX
Case # XXXXXXXX
Ms. [redacted],
On behalf of N.E.W., please accept this letter in response to your inquiry filed with the Globalsolutionbusiness.com of Metro…

Washington DC & Eastern Pennsylvania, under the above referenced file number. Your complaint was filed against Walmart and forwarded to N.E.W. for reply. I would like to offer my apology that your experience with N.E.W. did not meet your expectations.

N.E.W. Customer Service Companies, LLC and its member companies (N.E.W.), is a third-party administrator of extended service plans, buyer protection services and product support programs that serves more top consumer electronics retailers than any other provider. N.E.W. offers retailers and manufacturers innovative, customizable solutions for the delivery of customer service and support throughout the product ownership experience.
N.E.W. strives to provide world class customer service. Each call or letter that comes into N.E.W. regarding concerns or issues relating to our service plan(s) is thoroughly investigated.
According to your complaint filed with the Globalsolutionbusiness.com, your sister purchased a tablet for her child with a 2 year extended warranty which did not sufficiently provide replacement protection after a claim was submitted. You expected the 2 year plan to provide extended coverage to a new tablet purchased by your sister after she received a full reimbursement for the original covered device.
The desired resolution listed in your complaint is for the original product to be replaced and have the protection plan transferred to the new device.
A review of your service history for the replacement plan you purchased has been completed. The research revealed a claim was submitted January 27, 2014 for a tablet your sister purchased at Walmart.com December 16, 2013. The purchase price paid for the tablet was $49.99. A prepaid shipping label was provided so that you could send the tablet to N.E.W. Once N.E.W. confirmed the tablet was in route, the reimbursement request was submitted and approved for the purchase price paid plus sales tax for a total of $54.11.
The terms and conditions of the replacement plan stipulate that if the plan is utilized and a full reimbursement for a product is provided then the terms of the plan shall be considered fulfilled. The plan provides for one reimbursement within the time frame of the plan. The plan was not designed to provide unlimited claims and reimbursements for two years. The plan exists for two years or until it is utilized in full, whichever comes first. I’ve provided a copy of the Limit of Liability section of the terms and conditions for the plan your sister purchased.
Limit of liability: For any single claim, the limit of liability under this Plan is the lesser of the cost of (1) authorized repairs, (2) reimbursement for authorized repairs or (3) the price that you paid for the product. The total liability under this Plan is the purchase price you paid for the product; in the event that the total of all authorized repairs exceeds the purchase price paid for the product, we shall have fulfilled all of our obligations under this Plan.
N.E.W. values both you and your sister as customers and we regret that your experience has been less than satisfactory, however we remain unable to fulfill your desired resolution to add the extended plan to your sister’s new tablet. I hope this response provides you with the necessary information to close out this complaint filed against N.E.W. If we can be of further assistance to you regarding this matter, please do not hesitate to contact me directly at XXX-XXX-XXXX.
Regards,
[redacted]
Compliance Coordinator, [redacted]@asurion.com
voice (XXX) XXX-XXXX fax (XXX) XXX-XXXX

Posted by Reporter2221340,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2016/01/18) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from Ms. [redacted] regarding her recent order. We thank you for the opportunity to address Ms. [redacted]’s concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After Walmart.com received Ms. [redacted]’s complaint, we reviewed her account and order history. Ms. [redacted] placed an order with one of our Marketplace retailers, Christmas Central. When products are ordered from a Marketplace Retailer, all claims are typically handled through the specific retailer. Please note, we do provide contact information for each Marketplace Retailer on walmart.com, and the [redacted] is notified at the time of order that they are purchasing the item from the Marketplace Retailer. Our records indicate that a refund was processed on January 6, 2016. We have attempted to contact Ms. [redacted] via phone and email and have not been able to reach her. As such, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am – 5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted] T.
Walmart.com

Posted by Reporter1849318,

Initial Business Response /* (1000, 5, 2015/01/07) */
Walmart.com received a Globalsolutionbusiness.com complaint from [redacted] regarding her order for gift cards. We thank you for the opportunity to address her concerns and appreciate the time she has taken to provide us with her feedback and…

comments.
After we received Ms. [redacted] complaint, we reviewed her Walmart.com account and order history. Our records indicate the gift cards have been redeemed and Ms. [redacted] is disputing the charges with her financial institution. In light of these events, Walmart.com considers this matter closed.
Again, we thank Ms. [redacted] for her feedback and comments. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us. A specialist can be reached Monday – Friday at XXX-XXX-XXXX between the hours of 8am -5pm, Pacific Time.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com
Initial Consumer Rebuttal /* (3000, 8, 2015/01/13) */
(The consumer indicated he/she DID NOT accept the response from the business.)
Walmart OWES me either the gift cards or a refund. I DID NOT RECIEVE THEM. It is THEIR responsibilty to make sure that they are delivered TO ME. They CLAIM they delivered them….but to WHO???? Obviously to the wrong address OR they were carelessly left at my front doorstep….which is entirely irresponsible because active gift card are the same as cash and SHOULD NOT BE left out to be stolen. They should be delivered with a signature confirmation. Walmart blatantly refused to answer my emails for almost a week before telling me that I was just out of luck and that there is nothing that they will do. They LIED and said they could not track the gift cards….they would answer NO questions. I don’t know whether I am more upset about losing $150 or about the lack of [redacted] service and how they treated me. There is no excuse for either.
Final Business Response /* (4000, 11, 2015/01/22) */
Walmart.com received Ms. [redacted] additional rebuttal arising from her original Globalsolutionbusiness.com complaint. We sincerely apologize for the troubles this has caused her. Our records indicate the gift cards were delivered and redeemed. We advised Ms. [redacted] to contact her financial provider for further assistance. In light of these events, Walmart.com considers this matter closed at this time. If either of you have any further questions or comments, please feel free to contact us.
Sincerely,
[redacted]
Walmart.com

Posted by Reporter2158863,

Leave a Reply